Velkommen til Waez Tekstil Service...

Kokketøy

Kundeservice

Om du lurer på noe hjelper vi deg gjerne! Du kan enkelt benytte vår chat, ringe eller sende oss en e-post, om du ønsker å kontakte oss eller lurer på noe. Du kan også sende e-post til oss utenfor våre åpningstider, legge igjen ditt nummer eller benytte vårt kontaktsjema.
912 64 628
Ring vårt kundesenter
Skriv till oss
post@waez.no
Bli oppringt av oss
Legg igjen ditt telefonnr.

FAQ

Om du lurer på noe hjelper vi deg gjerne! Du kan enkelt benytte vår chat, ringe eller sende oss en e-post, om du ønsker å kontakte oss eller lurer på noe. Du kan også sende e-post til oss utenfor våre åpningstider, legge igjen ditt nummer eller benytte vårt kontaktsjema.

Hvorfor er regningen min høyere enn vanlig?

Årsaken til dette er at noen ganger har måneden 5 uker og ikke 4 uker, som vil si at du blir fakturert for en uke ekstra den spesielle måneden.

En annen årsak er at vi prisregulerer avtalene våre, dette skjer en gang i året.
Dette må gjøres fordi vi må holde oss i tråd med den generelle prisveksten i samfunnet.
Om du lurere på noe eller trenger mer information om dette er det bare å ta kontakt med oss!

Kan jeg gjøre bestillinger på internett?

Ja, dette er gjennomførbart via vår estillingportal.

Tilbyr dere EHF-faktura?

Dette kan utføres så lenge din bedrift er registrert i ELMA-registret.

Ta kontakt med oss på chatten vår, mail via tekstil@waez.no eller telefon: 91264628,
så ordner vi dette for deg!

Er det svinn på mopper og kluter?

Ja, mopper og kluter utestående over 90 dager

Er det svinnfakturering på kokketøy og arbeidstøy?

Hvis tøy ikke har være registrert de siste 6 månednene og erstattes på nytt blir det svinnfakturering

Hva er restverdifakturering kokketøy og arbeidstøy?

Tøy som ikke er kommet inn når medarbeider er meldt inn som sluttet/ endret størrelse etter 30 dager

Hvilken periode gjelder faktura for?

Vi fakturerer normalt sett etterskuddsvis.

Savner du følgesedøer på leveransen din?

Kontakt oss på vår chat, mail: tekstil@waez.no eller via telefon: 91264628, så skal vi hjelpe deg!

Savner du kredit på reklamasjon?

Kontakt oss på vår chat, mail: tekstil@waez.no eller via telefon: 91264628, vi hjelper deg!

Hva er leia på bekledning. kokketøy og arbeidstøy?

Kunden betaler en fast leie, ukentlig.

Hvor stor er beholdningene. ser ikke endringer?

Endringer kommer ikke fram da leien er «levende» i forhold til endringer. Ta kontakt med oss på telefon 912 64 628, chat eller e-post tekstil@waez.no så kan vi skaffe dette.

Kan fakturaadresse endres?

Ja, det kan vi. Kontakt oss på vår chat, mail: tekstil@waez.no eller via telefon: 91264628, så skal vi hjelpe deg!

Kan dere sende kopi av faktura?

Ja, det kan vi. Ta kontakt med oss via mail: tekstil@waez.no, telefon: 91264628 eller chat med oss, så fikser vi det!

Hvis noe blir utestående, kan dere skjekke det?

Ja, Kontakt oss på vår chat, mail: tekstil@waez.no eller via telefon: 91264628, så skaffe vi det til deg!

Savner du kreditnota?

Ta kontakt oss på vår chat, mail: tekstil@waez.no eller via telefon: 91264628, så skal vi hjelpe deg!

Hvis jeg vil se fakturaen til Waez Tekstil, hvor skal jeg henvende meg?

Henvend deg til oss på vår chat, telefon: 912 64 628 eller via mail tekstil@waez.no.

Er du en levrandør som ønsker kontakt?

Ta kontakt med oss via mail: tekstil@waez.no, telefon 912 64 628 eller chat med oss!